Vores fælles kompetencer

Har du en idé, et nyt produkt eller koncept, kan vi hjælpe med: 

- Innovation, DNA- og konceptudvikling
Produktudvikling fra idé over opskrift til færdigt produkt i designet emballage
- Sparring, idégenerering, workshops og inspiration til fødevarebranchen
- Sparring på drift, logistik og praktiske løsninger inden for takeaway, restauranter og anden fødevareproduktion

- Visuelt design og identitet, udvikling og produktion af æstetisk emballage og specialdesignede løsninger
- Tekst til emballage, artikler, salgsmateriale m.m. 
- Vejledning omkring kommunikation, sociale medier og web-kampagner

Vi er

Torben Klitbo 
Kreativ direktør

Torben er uddannet kok, og som de fleste københavnere ved, revolutionerede han med opfindelsen af Cofoco først den københavnske og siden den danske madscene med anderledes restaurantkoncepter, seating-kultur, kvalitets-takeaway og convenience food, man kunne sætte tænderne i med god samvittighed. Han har vundet prisen som ”årets kulturelle iværksætter” og været med til at skabe nogle af Københavns mest spektakulære restaurant-designs med bl.a. Llama og Höst, der begge har vundet internationale designpriser. 

 

Fie Fraenkel
Art director 

Fie er uddannet Brand Designer. Hun har arbejdet fire år i Cofoco’s kreative afdeling Eventyrministeriet og lavet alt fra logoer, kogebøger og emballage til photoshoots og visuel identitet for både restauranter, fødevarerproducenter mv. Fie har været ansvarlig Art Director på magasinet Copenhagen Food, 7-Elevens redesign af private label-sortiment, Torvehallernes magasin Madro og kogebogen The Urban Huntsman, som har vundet Mad & Mediers pris for “årets bedste madgrafik”. 

Linda Filitzanidis Banner
Gastronomisk udvikler

Linda er uddannet kok og er bureauets gastronomiske udvikler. Hun er en af hjernerne bag bl.a. de friske superfood-salater i 7-Eleven og populære færdigretter i fx Irma. Hun opfinder, kalkulerer og tester opskrifter og kan lave og anrette alt fra desserter, smørrebrød og sandwich til gryderetter og forkromede nytårsmiddage. Hun arbejder sammen med dygtige stylister og fotografer, når der skal tages billeder til magasiner, kataloger mv.

 

Maria Thordahl Kristensen
Projektleder

Maria har en professionsbachelor i kommunikation fra Danmarks Medie- & Journalisthøjskole. Hun har arbejdet med influencer marketing både som campaign manager og efterfølgende som sales agent, hvor hun har udarbejdet forskellige firmaers strategiske markedsføring og gennemført dem via influencers. Maria er desuden en af hjernerne bag COOPs’ youtube-kanal ”Mig og min mad” og campaign manager på projektet, der var en kærlighedserklæring til danskernes hverdagskøkken.